Kızlar kızım bgn tam 11 ay 2 günlük. Bu internette görmekten bıktığım videolar içime vesvese veriyor. 4 .5 aylıkken biz öksürünce oda yapardı. Bay bay, alkış , öpücük, göz kırpma hatta şuan selamün aleyküm diyince ögrendi el kaldırıyor. Hepsini ögrettik . Sosyal gülümseme fazlasıyla var, ismine dönüp bakar arada çok dalarsa bakmaz, baska odadan sesleniriz o da tepki verir. Göz teması var, tanımadıgı insanlarda aglar, sevildiğini hisseder falan. Ama heyecanlınca sevinince bileklerinden ellerini oynatır, kasarak sevinir arada el kol çırpar ama sadece sevinince. Bu aralarda isteği olmayınca aglar. Ha bide tüm komutları al gel git getir ver. Kocama dedim saçmalama ben bunları yapmayan bebek görmedim diyor. Annelik=kuruntuluk. Ne yapmalıyım ferahlatın beni yaa