Nazosnaz Arkadaşlar 7 ay10 günlüğüz ağzımıza lokma almyoz derlerya o misal kesinlikle ek gıda almiyo gozume zayıfladı geliyo oğlum hiç iştah yok zorlarsam kusacak olyo sizinde basinza geldi mi neler yaptnz çok üzülüyorum 😓
[silindi] Nazosnaz ilk zamanlar bir iki ay çoğu benek öyle 🤷🏻♀️ Sabretmelisiniz ama kesinlikle zorlamayın ters teper
Nazosnaz [silindi] yapıyorum herşeyi geri dokuyorm almıyor zaten zorladm bı kez kusacak gibi oldu kiyamadm
Nazosnaz Ironsides benm 3. Çocuğum ek gıda konusunda bilgilerim var ama her çocuk bir değilms onu anladım bu oğlum çok gazlı ilk başlarda azar azar sebze pureleri verdm aylarına uygun kahvaltda yumurta peynir vs. Coook güzel yyodu iştahına herkes hayrandi takı 1.5 ay öncesine kadar düzelmiyor git gide kötüye gidiyor herşeyden tiksiniyor ilk defa başıma geliyor 😣
[silindi] Nazosnaz 15 dk süreyle yemeği teklif edin yemiyorsa kaldırın 1 saat sonra tekrar teklif edin. Yeterince acıkmıyorsa da yemez.
Nazosnaz [silindi] 1 saat sonrası denemedim ama deneyeceğim teşekkür ederim sadece beni emiyor hep agzmda o olsun istiyor alttan bı tane dış çıkardı umarım ona bağlıdır ama hiç sanmiyorm
[silindi] Nazosnaz muhtemelen sizi sık emdiği için tam aç anına denk gelmiyordur biraz aradaki süreyi uzatıp deneyin ona göre düzenlersiniz öğünlerini.
Nazosnaz [silindi] haklisinz belkide çok emdiğinden acikmyodr günde 15 16 kez emiyo gece hariç. Wrmezsem kendini yrtyo
[silindi] Nazosnaz eğer tam doyasıya emiyorsa bu sayı çok çok fazla. Günde 8 öğün aldığını farzetsek ikisi ek gıda olunca 6-7kez emse gayet yeterli olur fazlasıyla hatta
Nazosnaz [silindi] evet banada çok fazla geliyor ama bildiniz kendini paraliyo onu almadan durmuyo galiba o yüzden tok kaliyo