Bugün 2.ay aşısı olduk bebeğim sabahtan beridir çığlık atar şekilde bağırıyor zaten gazlı bir bebekti aşıdan ötürü bacaklarını oynatıp gazını çıkartamıyoruz ateş düşürücü carpol verdi dr ateşi çıkarsa ver diye. Ama acaba ağrısı mı var neden ağlıyor bu kadar .Resmen bende oturup ağladım pişman oldum aşı yaptırdığıma. Sizin bir çözümünüz var mı lütfen yardımcı olun 🥺