tgcyi Bende hem igor çizme yünlü olan hem Vicco kısa bot aldım bu yıl inanın su çekiyor ayakları buz, az önce igor çizme ile markete çıktık ilk kez giydirdim hava da fırtınalıydı ayaklarına özellikle baktım eve gelince sıcacıktı maalesef pişmanlık oldu halbuki ilk doğduğu yıldan itibaren alıyordum Vicco memnundum ama kalite farkı var geçmiş yıllara göre bariz belli