Sebru Merhabalar arkadaşlar ohlum 3 yaşında oglumda bu aralar nadiren kafasını saga sola hızlı bir şekilde cevirdigini görüyorum nadiren tabi şuan çok mutlu oldugu birşey oldu yaptı ve size sormak istedim bu durumu yaşıyan oldumu yani korkmalımıyım