9 aylık bebeğinde halen gaz problemi yaşayan var mı? Tam olarak ne zaman nasıl geçti?
sevdapk 17 aylık hala gaz problemi var
oylesinebiri__ hadi ya azalma olmadı mı hiç
sevdapk gaz şurupu kullanıyoruz bitti ve başa döndük maelesef