Arkadaşlar merhaba o kadar zor zamanlardan geçiyorum ki kızım asla ağzını açmıyor her yolu denedim kendi haline bıraktım zorladım video ile denedim hiçbiri olmuyor 7 aylıkken çok iyiydi herşeyi yiyordu tabak tabak çorbalar bitirirdi ama sorunumuz şuydu; gündüzleri ek gıda geceleri zorla mama içiyordu Dr tavsiyesiyle ek gıdayı azalttık ama kızım azaltmayı kabuk etmedi tamamen kesti şimdi ağzına sürmüyor ya mama ya ek gıda istiyor ama ek gıdayı da yemiyor neler yapabilirim nolur bişey önerin en fazla 8 kilo gelir zayıf bir de