D vitamini eksikliği yoksa ve magnezyum. takviye alın bi deneyin bir hafta. geçmezse beyin ve sinir cerrahiye gidin. fıtık sebebi ile kalçada batma ve bacakta batma yapar. eşim sağ bacağı kalçadan çekiyordu. L1-S5 daralma ve fıtıklaşmanın karakterize ağrısı. doğum da yapmışsınız ilerlemiş olabilir. ortepedi ve fizktedavi de seçenek ama en kesin seçenek beyin ve sinir cerrahi. tek taraflı olması bana fıtığı düşündürdü. vitamin eksikliğinde tek taraflı olmuyor çünkü. iki bacakta da kramp ağrı va oluyor.