Tatlininannesi 3 ay önce sezeryanla doğum yaptım ancak 40. gün kontrolüme gidemedim. 2 seferdir karnım regl olacakmış gibi ağrıyor,2-3 damla kanamam oluyor ve kesiliyor. Bugün yine aynı şey oldu. Başına gelen veya bilgisi olan var mı?
Ahsen51 Sezaryen sonrası 7 8 ay regl olmayan bile duydum herkesin bünyesi farklı oluyor o yüzden kafaniza fazla takmayın ama tabi çok rahatsız oluyorsanız bi kadın doğuma gidip kontrol olun derim
Tatlininannesi Ahsen51 hiç regl olmasam tedirgin olmayacağım ancak birkaç damla olup kesilmesi düşündürdü. Gelen kanamanın regl olup olmadığından da emin değilim. Kızıma tek baktığım için doktora gidemedim,en yakın zamanda gideceğim ama başına gelen varsa diye sormak istedim.