Kızlar merhaba 52 günlük bir bebeğim var. Aptamil ve hipp mama denedik ama ikisi de iyi gelmedi, son olarak sma comfort almıştık 1 aydır kullanıyorduk çok memnunduk ama olaylar malum ☹️
Bu mamayı kullanan anneler, siz ne yapmayı düşünüyorsunuz 😣 Bazı parti numaralarında sorun var biliyorsunuz, sağlıklı partileri bulabilir miyiz sizce? Bu haber çıktığı ilk gün 10.000 küsür adım atmışım fellik fellik aradım ama hiçbir yerde bulamadım. Veya bu mamaya muadil olarak gaz yapmayan başka hangi mamayı önerirsiniz?