hellomomy_ Arkadaşlar çok çaresizim ilaç kullanacağım için emzirmeyi bırakmam gerek bebeğim hem biberon tutmuyor hem memede uyuyor nolur bana akıl verin kendi sağlığımı mı düşüneyim bebeğimi çok çaresiz kaldım :(
onebabynurse hellomomy_ ilacınız nedir, ne hastalığı için kullanacaksınız? Hayati bir durumsa tabiki öncelik sizsiniz, siz yanında olmazsanız bebişiniz iyi olabilir mi hiç 😔
hellomomy_ metemom_ kendinizle kıyaslamak için bişey sormayın ben çare arıyorum daha küçük merak etmeyin sizinki kadar değil
hellomomy_ metemom_ malesef 6 aylık daha yeni başladık ek gıdaya kusura bakmayın çok üzgün ve gerginim :(
metemom_ hellomomy_ maalesef biberon tutmayan çocuk çok zor benimki de öyle kaşık biberon dene bence işe yarar kaç gün kesmen gerekiyor tamamen mi bir süre mi
hellomomy_ onebabynurse zehirli guatr çıktı malesef kullanmak zorundaymışım yoksa ilerisi daha kötü oluyormuş
hellomomy_ oylesinebiri__ philips aldım açıkcası bu biberonunda bi kaç ucunu denedim yok olmuyo bide dandik bi göğüs pompamın biberonu vardı oda olmadı lansinoh mu alsam bi fikriniz var mı mamada hipp almıştım biberon tutmayınca bir iki aydan sonra almadım ama
mavi_123 hellomomy_ tabiki önce sizin sağlığınız önemli siz sağlıklı olacaksınız ki bebeğinize güzel bakabilirsiniz. Asla dert etmeyin benim ilk çocuğum sadece zar zor 2 ay emdi gerisini hep mamayla besledim 6. Aydada ek gıdaya başladım. Mama da kötü bişey değil protein vitamin dolu içerikleri. Sizde inşallah en tez vakitte sağlığınıza sıhatınıza kavuşursunuz
Hry-ayhn26 Kasık biberon deneyebilirsiniz canım bide anne göğsüne yakın olanları dene sallayarak vb uyutmaya çalış
hellomomy_ Hry-ayhn26 kaşık biberonlada içmiyo malesef ağmala krizine giriyo bide normal kaşıkla deneyeceğim bakalım yavaş zor olacak ama hayırlısı teşekkür ederimm
onebabynurse hellomomy_ atom tedavisi mi alacaksınız? Yoksa emzirmeyle uyumlu ilaçları var diye biliyorum, doktorunuzla detaylı görüştünüz mü emzirme konusunu
oylesinebiri__ hellomomy_ lansihon denemedim ben Chicco marka kullandım 6 7 aya kadar sonra mamajo kullandık mama hipp verdim benim bebeğim içmedi sma comfort optipro kullandık şimdi onlar patladı tabi Aptamil pronutro verdim öyle 17 aylık hala içiyor
hellomomy_ onebabynurse hayır bende araştırdım var yazıyordu ama seninki çok yüksek olduğu için yüksek doz ilaç vereceğiz buda bebeğe zararlı dedi bi başka doktora daha gideceğim
buse9aydin hellomomy_ ben oğlum için phılıps kullanıyorum o tutuyor sizin bebeğiniz phılıpsi tutmadıysa lansinoh deneyebilirsiniz arkadaşımın bebeği de phılıps tutmamıştı lansinohu tutmuştu Allah yardımcınız olsun Geçmiş olsun ☺️
aad_7 hellomomy_ merhaba benimde sütüm çok az ek gıda istemiyor ama biberon da almıyor farklı marka mama aldım biberon ucunu değiştirdim ama yok almıyor siz bir çare bulabildiniz mi ?
hellomomy_ aad_7 bi su içme biberonu aldım ucu çizik delik değil ondan çok geliyor ama kontollü davranmak lazım onu biraz ısırarak çekiyor ama tam değil malesef :(