10 aylık olduk katı gıdaya ilk başladıktan bir kaç hafta sonra kabız olduk yaklaşık 1 ay sonra geçti şuan yine 1 aydır kabız kakasını az yapıyor yapınca çok sert kakası bazen birazcık yapabiliyor onda da çok zorlanıyor kimisi muz verme diyor kimisi çok katı verme diyor kimisi az su içiyor o yüzden diyor siz ne önerirsiniz sizce neden ?(Genelde Herhangi bir huzursuzluk yok sadece kaka yapmaya çalışınca zorlanma var )