kereminannesiyim Merhaba kızlar Dün tavuklu pilav yapmıştım Birazını yedik Birazını da dolaba koydum Bugün tekrar ısıttım hepsini bitiremedik dökmek istemiyorum buzluğa atsam daha sonra çıkarabilir miyim ya da normal dolaba koysam Daha sonra ısıtsam bir şey olur mu
asya358_ kereminannesiyim dök canım yeme, tekrar ısıtıp yemişsin zaten bidaha koyup bidaha ısıtıp yeme bence nolur nolmaz tavuk sonuçta.
somurtkansirin kereminannesiyim buzluğa ne bulsa atan biri olarak buna şaşırdım 😅 hiç aklıma pilav koymak gelmedi. Tavuğu haşlayıp koyuyorum pilav üstüne veya çorbalara kullanmak için pratik iyi oluyor. Deneyin isterseniz koku falan olursa tüketmezsiniz.
merkursavascisi_06 kereminannesiyim ısıtılan bir şey bi daha geri dolaba girmez. Isıtmadan önce bölseydiniz normal dolaba koysanız olurdu. Pirinçli şeyleri dondurup çözmedim nasıl oluyo bilmiyorum
minnakpopus kereminannesiyim tavuk ve pirinç ikiside zehirlenmeye çok açık besinler ki ısıtmışsınız bir kere zaten daha 3. Kez dondurucuya kaldırılmaz Allah korusun
Aklimideliricem Isıtıp yedikten sonra kalanını tekrar ısıtmayın diyorlar riske atma bence tavuklu ürün