ranaks Merhaba sevgili almanyada yaşayan anneler. Kız kardeşim münih’ten gelecek. 2 buçuk aylık kızım var sadece mama ile besleniyor. Mama öneriniz olur mu ve de kaliteli mutlaka kullan diyeceğeniz bebek ürünleri önerisi?