Bebegim 6 aylik normalde emziririm emzik veririm oyle uyur. Gecenlerde 6-18 aylik emzik aldim buyuk geldi istemedi, 0-6 ay emzigine geri dondum ama bi gicik oldu buyuk emzikten sonra kendi emzigine de. Uyanikken ya da uykusunda emzigini atip mamemeyi ariyor veriyorum haliyle ama sonu yok emzik yapti yavrusum memeyi. Insallah gecici bi seydir ya