pimpiriklianne43 Merhaba arkadaşlar oğlum 14 aylik 3 aydır balik yagi kullanıyorum hiç balik yemediği için aslında şişenin yarısına bile gelmedik ama açalı 3 ay olduğu için bugün tekrar almak için eczaneye gittim ve dedimki küçük şişe almak istiyorum açalı 3 ay oldu hala çoğu duruyor eczacı da 3 aydır kullanıyorsan 1.2 ay ara ver dedi almadan çıktım sizce ara vermelimiyim hatta ceviz yiyorsa gerek yok balik yağına dedi siz ara veriyormusunuz yada açınca 3 ay sonra atiyormusunuz
sarapchanel pimpiriklianne43 16 aylık oğlum için aldım ara vermeden kullanmayı düşünüyorum zaten balık veya et ürünü yemiyor fazla, sizin bebeğinizin beslenmesi iyiyse kontrollerini falan yaptırdıysanız ara vermek olabilir doktor daha iyi bilir yani
aysemsi10 pimpiriklianne43 doktor bize üç ay kullanın sonra bir ay ara verin demişti sürekli verildiğinde böbrekleri yoruyormuş
sessi pimpiriklianne43 bizim doktorumuz 3 aydan fazla kullanmayı önermiyor üç ay kullan üç ay ara ver şeklide içeriğindeki bir maddenin fazla alımı iyi değil demişti
pimpiriklianne43 sarapchanel balik ve et ürünü benimde yemiyor eczacida balik kizarmis olursa yese bile omega 3 almaz dedi 1 ay ara versemmiki diyorum peki 3 ay olunca şişeyi atacakmusiniz daha yarısına bile gelmedik hep buzdolabında sakladım agzi sıkı bir şekilde kapalı
sarapchanel pimpiriklianne43 buradan bildirim gelmiyor kusura bakmayın yeni gördüm, benim aldığım şişe Möllers marka 1 yıllık yani ara vermeden kullanmayı düşünüyorum, siz de doktor kontrolünde devam edin bence
rana0234 Kış dönemi boyunca kullanıcam, 3 ay kullanıp ara vermeyi düşünüyorum bende, ondan sonra tekrar 3 ay kullanacağım
pimpiriklianne43 sarapchanel 3 ay sonra atmayacaksiniz yani nerden belli oluyor 1 yıllık olduğu kutuda 3 ay sonra atın filan demiyor
momyhome Möllars kullanıyorum kutu bitince 1 ay sonra alıcam hem daha ekonomik olur ben de duymuştum ara verip kullanmak gerekiyormuş