didomido00 pamukanasi bende 40+5 oda gelmeseydi 41 hafta olunca suni sancıyla doğumu baslatacaklardi. Allahtan oglum kendi gelmeyi seçti. 😂😂
guulceem pamukanasi normalmi oldu doğumunuz bizde 40+5 yatış yapıldı öğleden sonra doğdu ama herşey zorlamaydı doğumda çok zor oldu o yüzden yani çokta normal oldu saymıyorum ben 😅