Defalarca kez gittiğim doktorlar bunun çekilmesi gerek demedi. Geçen hafta gittiğim bir doktor söyledi çektirmen gerek dedi. Bugün başka bir doktora gittim o da söyledi. Riskli dediler çene cerrahisi yapması gerekiyormuş. Parestezi riski olabilir dedi endişelendim biraz. Var mı benzer sorun yaşayan.