octaviablakee 8aylık, doğduğundan beri ne yaptıysam alıştıramadım asla bebek arabasına oturmuyor sürekli kucakta geziyor. Artık çok yorucu olmaya başladı.. dışarıda rezil oluyoruz model değiştirsek biner mi acaba? Tavsiyeleriniz var mı?
defnevedoruk octaviablakee benim kızımda binmiyordu globber aldık sorun çözüldü ama kızım 13 aylıktı aldığımızda
mamabear_ octaviablakee eline oyalanacağı bir şeyler verseniz atıştırmalık sevdiği oyuncak vs işe yarar mı acaba? Benim kızım da doğduğu zamandan beri pek sevmez önce oturur ama bir süre sonra sıkılır bebekken bir süre sonra kanguruya bağlıyordum. Şimdi 18 aylık olmak üzere biraz daha uzun oturuyor atıştırmalıkla oyalamaya çalışıyorum sıkıldığı noktada.
octaviablakee mamabear_ ben de oyuncakla oyalamaya çalışıyorum ama dimdik duruyor binmemek için o kadar sinir bozucu ki.