babyisleeping Kızlar bebeğim 11 aylık olacak 1.-2 gün sonra aşırı sinirli elinden bir şey alınca mesela çok sinirleniyor isiriyor vuruyor saç çekiyor sinirden bağırıyor sizinkiler de böyle mi yoksa ben sinir küpü mü doğurmuşum🤣
beybitolat babyisleeping 1 yaşında benimkide aşırı sinirli. Mizacıda sert bir bebeğim var. Doğduğundan beri böyle ama🥲
gulsimacansu58 babyisleeping valla biz diş çıkarıyoruz uyku hak getire şimdikilerin atağı sendromu bitmiyor bacım
ceylanco Benim bebegim daha kücük ama ya atak gibi dönemlerden yada ekran gösteriyorsanız o yapar diye cok duydum
beybitolat babyisleeping bende çok sinirli biriyim. Demek bizim oğlanlarda anaları gibi gergo napalım😂
somurtkansirin babyisleeping yani demek istediğim geçmiyor sinirleri 😂 kat kat arttı bizde sizin geçicidir inşallah 😂
KendiEvimdeDeplasmandayim Benim kızımda sinirli 1yaşında. Burnundan soluyo hızlı hızlı ya da yanaklarımdan tutup ısırıyo 😂
babyisleeping KendiEvimdeDeplasmandayim ilk baş dişleri kaşınıyor o yüzden ısırıyor sandım ama artık baya baya ısırıyor sinirden titriyor😄 ay gülüyorum ama umarım düzelir bir an önce ya, saçlı bebek görünce falan gidip saçını çekiyor
KendiEvimdeDeplasmandayim babyisleeping benimki de görümcemin 3yaşındaki oğluna yapıyor oda garibim bebek diye heralde sesini çıkarmıyor 😂 çok kötü ısırıyo ya inşallah bırakırlar hemen