Deletedmom_789 Bebeğim 3 ay 4 günlük 14. Hafta oluyor sanırım bu haftada atak var çok huysuz ağlıyor uyumuyor vs
asya358_ Deletedmom_789 1 ay çektik inan , korkutmak istemem her çocuk farklı ama 3 ay atağını 1 ay sürdü tam. Bitti dedik şimdide 4. Ay atagina başlıyoruz 🤦