Kızlar bebepşm yaklaşık 1 buçuk hafta önce hastaydı toparladık çok şükür ama dikkatimi çeken 3 gpmdpr falan vücut ısısı düşük 35.3 ile 36,3 arası seyrediyor acile gittik 2 defa Ka aldılar baktılar onlarda da düşük çıkıyor ama bi sıkıntı yoktu şükür beden olabilir bu kafayı yiycem artık lütfen yaşayan varsa böyle bi durum birşeyler söyleyin bana 🥺🥺🥺🥺