arzuapo Kızlar eşim de bel fıtığı var 3 ay öncesine kadar ağır iş yaptı ve kalçadan bileğe kadar sancı yapan bir ağrı var fizyoterapiste gidip seans ile iyileşen oldu mu hiç çevrenizde
yoyom arzuapo fizik tedaviyle tabi ki iyileşiliyor, fizyoterapist olarak söylüyorum. Ama sadece sıcak soğuk uygulayıp, tens bağlayıp gönderen fizyoterapistle olmaz. Egzersiz gerekiyor.
arzuapo yoyom evet egzersiz yapıyor da geçmiyor ki hiç bir tane fizyoterapist bulduk iyi gibi ama bakalım umarım iyileşir peki ne yapmalı siz fizyoterapist olarak ne öneriyorsunuz
yoyom arzuapo profesyonel birinin gözetiminde yapmalı egzersizleri. Evde kendi başına yaptığının ne kadar doğru olduğu bilinmez, yarardan çok zararı dokunabilir
arzuapo yoyom teşekkür ederim egzersiz kağıdı vermiş doktor da üste fayda yok o yüzden fizyoterapiste gidicez bi