duygu124 ben og hurma özü kullandım 6. aydan 9. aya kadar falan. Sonra yine og’den üzüm dut keçnoynuzu pekmezleri söyledim onları katıyorum muhallebilerine çok seviyor. Konsantre sular kullanmadım hiç. Elma suyundansa hurma özü daha besleyici geldi bana nedense (içeriğine ve beslenme değerlerine bakmadım ama hurma hurmadır yani)