Pamukhanim_ biz bir ev tutmuştuk, bahçe katı. Ev Sahibi evin küfünden şikayet edip çıkanlar yüzünden bezmişti. Benim annem de hastalık seviyesinde titizdir. Bizim odaların camı akşam soğuğu olana kadar yaz kış açık dururdu. Soğuk havalarda da zaten soba yakıp küflü yeri kuruturduk. Çamaşır suyu ve tül parçasıyla silerdim. Benim yatağımın dayandığı duvarda olurdu. Dışarıdan yağmur vurunca içeriye ıslaklık girerdi, ondan olurdu. Bizden önce her kiracı arkasından laminantlar falan değiştirmek zorunda kalırmış. Bizimki çok havalandırıldığı için o kadar etkilenmiyordu. Yarım saat yetmiyordur. O evden çıkın, hastalık yuvası gibi