Pamukhanim_ almanyada kaldığım ev böyleydi çok kafama takıyordum ve çok araştırmıştım. Öncelikle bina eskiyse oluyor. Duvarlar nemli olabiliyor. Duvar nemini ölçen cihazlar var. Ama önemli sebepse hava kaçıran kapı cam pencere. Yoğuşmaya sebep oluyor. Öbür sebepse yetersiz yalıtım. Duvarlar aşırı soğuk oluyor evse sıcak ama nemli bir sıcaksa yoğuşma oluyor. Hatta genelde dış cephe duvarlarında oluyor. Sizlik bir durum yok. Siz sadece camları açarken yarım açmayın, üstten açmayın ki yoğuşma tetiklenmesin ardına kadar açın. Size sabır diliyorum.