myavocado 1122334437 Ben kitap okuyorum ev işi ile bebekten kalan tüm zamanımda ☺️ Ama arkadaşım örgü örmeye başlamış, tığ ile bere - atkı - telefon taşıma kılıfı filan yapıyor, beceriniz varsa o da güzel fikir bence.
middlemistt 1122334437 puzzle yapabilirsiniz, boyama yapabilirsiniz yetişkinler için güzel boyama kitleri satılıyor, eğer beceriniz varsa el işi,örgü, kanaviçe,seccade işleme falan yapabilirsiniz, seramik boyama olabilir
myavocado 1122334437 Evet arkadaşım internetten öğrenmiş, kalın tığ ile yapıyor o. Şiş ile zormuş onu öğrenemedim demişti.
cokbilmismom 1122334437 Punch yapıyordum ben çok zevki hatta isimde oldu çok para kazandırdı bana ama doğumdan sonra ara verdim suan kendime bile zor zaman ayırıyorum🙈
figencik cokbilmismom bende çok severim hatta bebek için olan süslemelerimi de kendim yapmıştım. Kazanca dökme işini beceremem diye hiç denemedim. Siz nasıl kazanca döktünüz
1122334437 mamabear_ punch hoşuma gitti göründüğü gibi kolaysa kızım 5 yaşında okula gidiyor o yokken vaktim oluyor küçükken bende hiç birsey yapamıyordum
Pamukhanim_ 1122334437 ben çok çok yeni kızımın bebeklerine kıyafet örmeye başladım bir arkadaşımdan görüp çok güzel ilerliyor vakit buldukça yapıyorum
sek_kahve 1122334437 kendi yaptıklarım şunlar, kaneviçe, iğne oyası, kıyafet dikim, kitap okumak. Yapılabilir şeyler bunlar, sana da fikir olsun
cokbilmismom 1122334437 hem kasnaga yapıyordum hem yastıklara daha çok bebek odalarına aksesuar ürünleri calisyordum, isimli yastık çok yapıyordum
allwrite Ben suluboya ile ilgileniyorum. Uygulama üzerinden yabancı dil alıştırmaları yapıyorum. Önceden kanaviçe ile çok uzun bir süre ilgilenmiştim, kesinlikle çok keyifli, tavsiye ederim.
bianneo 1122334437 ben örgü örmeye başladım YouTube dan bakıyorum şu an kızıma yelek yapıyorum. Kafama öyle iyi geliyor ki resmen deşarj oluyorum.