Deletedmom_789 Kolunu sürekli geri atıyor bakar mısınız niye böyle ve kucağa alınca da kendini kasıyor sürekli
gg3848 Deletedmom_789 kaç aylık küçükken bazen bebekler böyle şeyler yapabiliyor yine de uzun sürerse bir doktorunuza danışın
gg3848 Deletedmom_789 o dönemde dış dünyaya adaptasyon olduğu için böyle anlamsız hareketler normal ama dediğim gibi devam ederse bir doktorunuza danışın
senakuzeyto Benim oğlum da çok sık yapardı korkup doktora bile gitmiştik hiçbir şey yoktu bir süre sonra unuttu. Muhtemelen bişey yoktur oynatın kolunu ağlamıyorsa zaten rahatlarsınız tamamen