Merhabalar,
Bir arkadaşının çocukları için almanyadan ilaç siparişi vermiştik. Arkadaşım amerikada yaşıyor ve amerikaya almanyadan ilaç sipariş edilemiyormuş. Kendiside yakın zamanda buraya geleceği için benim adıma sipariş vermişti. Bana bugün bir sms geldi. İlaçlar gelmiş ancak gümrükteymiş ve benden kimlik fotokopisi, reçete gibi belgeler istemiyormuş. Detaylı bilgi için de telgraf yollamışlar. Bu devirde telgraf ne alaka onu da anlamadım ama ne yapmam gerekiyor onu da bilemiyorum. Reçetem de yok haliyle. Hiç böyle birşey başına gelen var mı? Süreç nasıl ilerliyor?