angelmommy_ ne yapacağız peki😔 bu şekilde 1yaşına kadar yetmeyi bırak bi kaç aya bitecek ki sütümüz çok üzülüyorum üç kez meme reddiyle resmen savaştım döndürdüm şimdilerde de meme reddi mi desem yoksa ek gıda da yediği için acıkmıyor mu desem ne desem emmek istemiyor pek memeci bir çocukta değil kilosu da sınırda doktor bu aya kadar emerek almadı kilo ek gıdayla alsın dedi onu vermeye çalışıyorum bu sefer emmiyor önden emzirip ek gıda versem bu sefer ek gıda yemiyor zaten ek gıda da fiyasko bizim onu da istemiyor ki önüne hep bişiler koyuyorum iki lokma yiyip devamı yemiyor e ben yedirsem sürekli oyuncak göstererek falan yediriyordum şu sıralar ona da kanmıyor ağzını kapatıyor sütte azaldı huni takıp gezmeme az kaldı vallaha