bebisim 22 aylik, memeyle uyur memeyle kalkar o derece bagimli hale geldi. Gece meme olmasa asla uyumuyor ve sabaha kadar bin defa uyanır meme alıp tekrar uykuya dalar ben pert oluyorum cidden. Gün içinde de canı sikilsa meme meme der hep. Ciddi anlamda bunalıyorum bazen 😢
onu cokkk seviyorum ama artık bıraktırmak da istiyorum sabir tası aldık bugün ve bu gece artık hiç vermemeyi düşünüyorum çok korkuyorum nasıl olucak nasıl uyuyacak alisacak miyiz😢😢
meme vermezsem kriz geçiriyor binevi kurban olurum oy çok duygusalım 🥹
tavsiyeleriniz var mı..