Benim bildiğime göre 2 canlı aşı arası 28 gün olmak zorunda. Rota canlı, bexsero canlı değilmiş. Nimenrix de canlı değil sanırım onu henüz olmadığımızdan hiç okumadım. Biz ilkinde rota olduktan 10 gün sonra bexsero, ikinci dozlarında rota olduğumuzun ertesi günü bexsero olmuştuk. Bir sorun olmuyormuş. İkisi de canlı olamacağından belki sizde 5. Ayın icindeyken bexsero olup onu tamamlayabilirsiniz. Doktora sormak lazım. Nimenrix in 2. dozunu da geçmesi gereken süre geçince olursunuz.