Deletedmom_289 Bilmiyorum 2021 yılından beri Kayserinin Bir ilçesinde yaşıyorum gram kadar sevmiyorum 1 buçuk sene kaldı buradan gitmemize resmen zaman durdu. Gelişmiş bir köyde yaşıyorum resmen.
metemom_ Deletedmom_289 sevmedigin bir ilde ilçede yaşamak çok zor taşınmadan önce ne kadar stres yaptığımı en iyi sen biliyorsun çok şükür benim beklentilerimin üstünde çıktı ama çıkmasa depresyondan çıkamazdım heralde ailen yakında iyileşir gider bir kafa dağıtırsın
glsmbrnl Deletedmom_289 bende doğunun sevemediğim bi ilçesindeyim. Mecburen alıştım ama asla sevmiyorum
Deletedmom_289 Canım sıkılıyor diyorum eşime eşim hiç aldırış etmiyor memlekete gidecem annemgil aile boyu hasta gelme diyorlar. Can sıkıntısından kafayı yiyorum
gurbetteanne10 Deletedmom_289 bende yaza hayırlısıyla gitmek için dua ediyorum keşke sende eşini ikna etseydin butona bassaydı Batı’nın süresini tam doldurunca doğuda iyi bir yer çıkıyor diye bişey yok ki nereye çıkarsa nasip
gurbetteanne10 Deletedmom_289 iyileşince gidersin inşallah değişiklik olur bende annemlere kaçmayı düşünüyorum bakalım 🥹
Deletedmom_289 metemom_ her gelen yer giden yeri arattı canım. Şimdi burayı sevmiyorum Kayseri ye 45-50 dk sosyal aktivite desen yok kaldığım yerde inek koyun horoz tavuk ne ararsan var buradaki komşuları sevmiyorum hep dedikodu peşinde. Dışarı çıkıyoruz canım şu soğukta inek poku kokuyor. Eşim iş yerine ve okula yakın olsun diye burayı tuttu en azından önceki oturduğum yerde kanal boyunda yürüyüş yapılacak yerler falan vardı @gurbetteanne10 İnşallah canım gidersiniz. Eşim butona basmadı geçen yıl bastık çıkmadı bu sene de basmadı seneye istediğiniz yere gidelim diyoruz. Annemgide kalabalık canım oraya varlığımız zamanda çocuklar durmuyor 2 tane kardeşim var bekarlar.
Deletedmom_289 rugus canım bizim 2. Doğumuz olacak inşallah seneye Ardahan Kars Bayburt Van Ağrı orları yazacaz