zeynesila
Benim oğlumun da 22 ayına kadar 10-12 kelimesi vardı, doktora sorduk, ekran sıfır olsun, 2 yaşında da hala böyle olursa bir uzman görür demişti.
Şuan oğlum 2 yaşında ve son bir aydır kelime sayısı birden bire arttı, bir günde 3 yeni kelime söylüyor, söylediğimiz şeyleri yarım yamalakta olsa tekrar etmeye çalışıyor, bence tam açılma dönemi şuan net söylediği 35-40 kelimesi var, oğlum da bir sorun olduğunu düşünmüyorum ben, söylediğimiz herşeyi anlıyor zaten, yine de kontrole gittiğimiz de güncel durumu doktora anlatıp fikir alırım ☺️