Kızlar 2.bebeğim oldu şuan 7 aylık bende ciddi kilo verdim. Göğüslerim çok güzeldi ancak birden birşeyler oldu çok yumuşak ve kendini bırakmış halde birden oldu 2 aydır uçları bile deforme oldu. Hala emziriyorum. Yapabileceğim birşey var mı kullanıp memnun kaldığınız bir ürün var mı? Emzirme bitince düzelir mi çünkü ilk bebeğim de böyle bozulma olmamıştı