Merhaba anneler 🙋♀️ oğlum 1 haftadır sol göğsümü emmek istiyor. Açken veya çok istediği zaman sağ tarafı veriyorum 1 dk emiyor zorla tutuyor ağlıyor emmiyor 😣 sol göğsüme aldığım an anında yapışıp emiyor anlamadım niye böyle 🤷♀️
Gece uyku arasında bile tutturmaya çalışıyorum uyanıp ağlıyor.
Süt geliyor ve tadına baktım belki tadında bişey vardır diye yok. Akışı da normal 🤷♀️
Göğüslerim birbirinden farklı olmaya başladı.
Solu emdiği için o daha büyük ve sarkık 😏
Napıcam. Emzirme dönemi bitince boyutları eşitlenir mı 🤔
Bebeğim 37 günlük