visneli Bebeğim 4 aylık biberon olarak hangisini almalıyım kaç ml olanı daha iyi olur ?birde emzik olarak olarak hangi markanınkini önerirsiniz ,normal markkette 100 TL’lik olanlardan kullanıyorum normalde pek bir fark edermi
dor_25 visneli ben direk Philips aventle başladım o yüzden değiştirmeye cesaret edemedim. Hem meme hem mama ilerliyorum bu markanın biberonları sonradan meme reddi yapıyormuş gerçekten ara ara redle uğraştığım oldu eğer emiyorsa haberin olsun. Ama güvenilir bir marka. Sağlıklı. 120 cc cam olanıyla başlamıştım şu an küçük geliyor daha büyüğünü ve plastik gibi olanını aldım çünkü bebeğim 7 aylık oldu ilerde oda tutmak isteyecek cam olan ağır gelecek. Boyutunu küçük almamanı öneririm en azından 260 cc falan al ilerde boyut için değiştirmek istediğinde en kötü 800 900 tl. Emziğede ultra soft almıştım aventin. 0-6 ay. Ayını doldurunca aynı emziğin 6-18 olanını aldım memnunum. Diğerleri hakkında bir bilgim yok