momyhome 3 yaşa kadar olması gereken sıfır ekran zaten. Tebrik ederim 😊 Ancak üç yaş sonrası eğitici içeriklere, tabii sınırlı süreli olarak başlanmalı, dil gelişimini destekleyici veya yabancı dile faydalı içerikler verilmeli diye düşünüyorum ben. Tabi yanıltmak istemem sadece düşüncem, oğlum daha 16 aylık olduğu için 3 yaş be sonrası için detaylı bir araştırma yapmadım henüz.