minnossum Bizde engin hocaya gidiyoruz fena değil çok rahat bi adam hiç stres yapma hiç bişey olmaz modunda nihan hanım var o da iyi ilgili bir hekim
Mvern minnossum Böyle doktorlar iyi oluyor tabi panikletmeyen ama yoğunluğu işte kötüymüş bir de nihan hanımj düşüneyim sağolun