mamaisqueen Kızlar menenjit aşısına 7. Ayda başlayan var mı varsa aşı takviminiz nasıldı? 7 buçuk aylığız şu an 1 hafta sonra yaptırsam bir sıkıntı olur mu acaba? 8. Aya yaklaşıyor ya
bad28 mamaisqueen 7. Ayda basladık. Sorun olmaz bence. Yaptırdıgınız tarihi baz alarak 2 ay sonra yaptırırsınız bir daha ki dozunu da .
1cocukannesi_1 mamaisqueen bizde aynı başladık yaptırdığımız tarihi baz alarak diğer aşının tarihini hesapladılar
bad28 mamaisqueen 7. Ayda 2 tane aşı yapıldı bexsero nimenrixdi. 9. Ayda tek aşı yapıldı yanlış hatırlamıyorsam bexseroydu o da . Ama her doktorun takvimi farklı oluyor bazısı ilk ay tek doz yapıyor diğer aya iki doz yapıyor gibi
1cocukannesi_1 mamaisqueen her ay 1 aşı yapıldı aynı marka arası 2 ay boşluk oldu. Yani 8. Ayda yapıldıysa 2. Dozu 10. Ayda yaptılar