ozges_000 Merhabalar 1 yaşında oğlum var yaklaşık 10 gündür sarı sıvı kaka yapıyor normal mi bilgisi olan var mı
komik minnakpopus bız 13 gun gtmedım hastne koymadım bulamamıslar dı ve rota vırusu oldumuz anlaşildı ve 13cu gun cıkdı ozmana kadr yapılsada cıkmamısdı mutlaka soyleyın bunu
mamabear_ ozges_000 10 gün çok uzun bir süre günde 1 defa da değil götürün elbette çocuğu doktora. Diş o kadar uzun süre ishal yapmaz. Ben hiç yaşamadım bile diş ve ishal
minnakpopus ozges_000 götürün mutlaka nereden dönerseniz kardır kendinizi suçlamayın bazen insanın basireti bağlanabiliyor bu gibi durumlarda önleminizi alın siz ve kesinlikle rota testi isteyin doktordan. Çok geçmiş olsun