fikrettekinbassoy ben içindeki o damlalıkla sonuna kadar çekiyordum onu veriyordum, özellikle damla damla saymadım yani, o şekilde akmıyordu çünkü
ağzına koyup sıkıyordum 1 kez o şekilde veriyordum. doktora da söylediğimde, olur bişey olmaz onun içeriği zengin zaten dedi
- Aydan sonra da iki kez o şekilde verirdim
Ama bestironu iyice çalkalayıp kullanın, yoksa içindeki yağı yüzeye çıkıyor sadece o geliyor.