PapatyaMom_ üç aylık bebem iki haftadır sadece yatarak emiyordu, iki gündür onu da bıraktı. Zor durumdayım ben de🥲 zaten azdı sütüm arttırmaya çalışıyordum gündüzleri hiç emmez oldu, hastalık yatılı misafirler derken sağım da yapamadım ve daha da azaldığını farkediyorum.
Yatmaktan nefret ediyor uyanık olduğu her an ayakta duracağız kucaklayıp, keyifli anına denk getirip yatarak bile emzirmeye çalışsam oyun yapıyor memeye, agucuk bugucukla sabote ediyor🥲