Minikkurbagam bebeği herkezden uzak tutup kimseyi eve almayın benim bebeğim de hasta şu an ikimizde hastayız eve gelip gidenler hastaydı bize de onlardan bulaştı ama gel görelim ki hastalığı ben bulaştırmışım bebeğime öyle söylüyorlar kimse suçunu üstlenmiyor yani olan bebekle sana oluyor bütün sıkıntısını sen çekiyorsun çekiyor küçük oldukları için ilaçta vermiyorlar hastalığı zor atlatıyor ama ne hikmetse eve gelenler hasta olmuyor onlar gittikten sonra sen hasta olunca bebeği sen hastalandırmış oluyorsun biz bayağı sıkıntı çektik lütfen dikkat edin geçmiş olsun 🫶🏻♥️