Başlıkta yazdığım gibi 11aylikken yürümeye başladi ama kontrolsuzce olduğu yerde geri geri gidip düşüyor ya da yürürken yamuk gidip düşüyor vs. Normal mi acaba ya cok aklıma takılıyor bu ara hizlandi koşuyor gibi seyler yapıyor disarda yürüyor belki evde aksamlari artik yorgunluktan dengesini mi sağlayamıyor bütün gün ayakta yemek yerken bile oturmuyor çünkü