Merhaba,
Ben kızıma yemek yedirirken kapaklar ıslak mendil kutusu silikon kaşıklar küçük bardaklar vs veriyorum çorbasını o şekilde içiriyorum doyunca ağzını açmaz ya da su ister. Hiç oyunlaştırmadan yedirmek doğrusu tabii ama ozaman 1-2 kaşık yiyip bırakıyor. Siz nasıl yapıyorsunuz. (kızım 11aylık olmak üzere, anne sütü de alıyor)