balkuzusununannesi Kızlar kan grubuna kendimiz mi baktırmamız gerekiyor. Bebeğin hiç bakılmamış benimde aklıma gelmedi doğrusu. Sizin doğduğunda bakıldı mı yoksa kendiniz mi baktırdınız
Dmt-01 balkuzusununannesi sizin söylemeniz lazım bakılsın diye.ben kendim tahlil yaptıracağım zaman söylemiştim kan grubunada bakarmısınız diye
selimtahamom balkuzusununannesi doğduğunda bakılması lazım bence bizim öyle olmuştu dosyasında yazıyordu ve bilgi olarak da giriyorlar bunu heryere
momas balkuzusununannesi ben de doğduğu zaman söylememişlerdi defterine yazmışlar kan grubuna ama negatif mi pozitif mi yazmıyordu? altı ay neredeyse öğrenemedik altıncı ayda kan tahlilim istedi doktor sütte alerjisi vardı o zaman ben kendim söylemiştim kan grubunu bilmiyoruz diye o zaman öğrenmiştik
sarikavun balkuzusununannesi dogum sonrasi kangrubunu dosyasina yazdilar ama 6 ay sinra tekrar bakilmasi uygun olur dedi doktoru. Ama sonrasinda tekrar baktirmadim.
selimtahamom sukran3535 bizim eşimle kan grubumuz aynı ama yinede bakmışlar hatta oğlumun farklı bizden bizim A onun 0
merkursavascisi_06 balkuzusununannesi biz 2 yaşına yakın hastanede yatıp kanları alındığında aklımıza gelip baktırtmıştık. Yoksa rutinde bakılmadı talep edilmeden
gizemtann Bende yenidoğan döneminde baktırmıştım ama doktorum 1 yaşından sonra tekrar baktırmam gerektiğini söyledi değişebiliyormus 23 aylık kızım daha henüz baktırmadım birdaha
suhedaaaaa balkuzusununannesi doğumdan sonra taburcu olurken verdikleri epikriz raporunda yazıyordu. Ama bizim sarılık durumu vardı ondan kan grubuna bakılmıştı. Belki isteğe bağlı bakılıyordır ya da mecbursa
sukran3535 MamaUygarVibes Baktıklarında düzgün bakmıyolarki. Kızımın ilk topuk kanında sma testi pozitif çıktı 2. Defa kan vermeye çağırdılar onun sonucu çıkana kadar hayatım cehennem oldu bana. Şükür ilk test yanlışmış
minnakanneyim balkuzusununannesi bizim direk bakmışlardı hatta verdikleri doğum belgesinde yazıyor ama özel hastanede doğum yaptım devlet hastanesi yapmıyor benden 15 gün sonra esimin kuzenin bebeği oldu ona bakmamislar
Tugcebb balkuzusununannesi doğum cüzdanı veriyorlar onda yazmıyor mu ? Bize verdikleri doğum kağıtlarında da yazıyordu. Verdikleri kitapçıkta da