Merhaba anneler uykuya düşkün olmayan ben artık uykusuzluktan gözlerimin yanmasından dolayı ağlayacağım. 6 aylık bebeğim gündüz ve gece sürekli yarım saatte bir en fazla saat başı uyanıyor. Öyle keyifsiz olduğuda söylenemez. Diş ağrısı mı atak mı doymaması mı anlamıyorum artık. Sadece anne sütü ve tadımlarla ilerliyoruz. Artık her şeyi düşünür oldum 2 saatte bir kalkmayı arar oldum. Geçici bir durum mu? Yaşayan oldu mu?