selen446_ o da devletin sorunu zaten bizim değil ama bizde çocuklarımızı hastalıktan korumak zorundayız. Menenjit çool çok tehlikeli bir aşı ve ilaç sektöründe de ciddi para dönüyor e bununda bir kısmı devletin cebine gidiyor falan filan yani devlet bu yüzden de her aşıyı karşılamıyor, daha az önemli diye değil yani