edamikail
Merhaba yaklasık 1 ay olmak üzere tv kapalı ve sureklı oyun oynuyoruz oglum gelişmeler gosterdı çak yapmayı ogrendı kitapta parmakla göstermeyı ogrendı bezini çöpe at diyorum çöpe atmayı ogrendı bizimle sobe oynuyor bugün onu erken tanı ve mudahale merkezıne götürdum adam baktı degerlendirdi konusma gecıkmesıne baglı gelişim gerılıgı gosterdıgını soyledı otizme benzer baI hareketlerı var ama otizmden cok uzak bi cocuk içinizi ferah tutun ilk izlenime ve tecrubelerıme gore otizm oldugunu düşünmüyorum dedı seanslara baslıycaz egitimle ilgiyle yasıtlarını yakalabılcegını soyledı